Instagram και εστίαση: Success stories

24 Ιανουαρίου 2022

Manos

Marketing Εστίασης

0

Instagram: Μέχρι τα τέλη του 2021 δεν είχε ενημερώσει για τον αριθμό χρηστών του, όμως οι εκτιμήσεις το θέλουν να έχει περίπου 1.380.000.000.

Από το 2018 υπάρχει ένα «σύννεφο» αναφορικά με τον ακριβή αριθμό των ανθρώπων που το χρησιμοποιούν, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχει χάσει σε δυναμική. Τουναντίον.

Οι Millennials το… ασπάζονται με θέρμη, καθώς οι μετρήσεις τους θέλουν να κατέχουν το 33,1% στο μερίδιο της πίτας των χρηστών. Not bad, αν σκεφτεί κανείς ότι το 91% εκείνων που γεννήθηκαν το διάστημα 1980-2000 να ψωνίζει online. Ή και να παραγγέλνει φαγητό, αν με… πιάνεις.

Στο restaurantsingreece.gr, πέραν των άρθρων που έχουν συμβουλευτικό χαρακτήρα για ιδιοκτήτες/προσωπικό εστιατορίων/καφέ/μπαρ, δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στο Instagram.

Είμαστε θιασώτες της φράσης «μια φωτογραφία, χίλιες λέξεις», εντούτοις, δεν παρακάμπτουμε κι όλα τα υπόλοιπα κομμάτια του παζλ της επιτυχίας.

Πάμε, όμως, στο ζουμί…

 

Κάνε τη διαφορά στο content

Σαφέστατα το πλέον βασικό συστατικό στον χώρο του διαδικτύου, άρα και στο Instagram, είναι η καλή ανάλυση στο φωτογραφικό περιεχόμενο.

Και την πιο ποιοτική κουζίνα του κόσμου να διαθέτεις, στην εποχή μας χρειάζεται μία εξίσου ισχυρή γραμμή πλεύσης στα social media.

Επομένως, οι φωτογραφίες πριν από τη δημοσίευση, θα πρέπει να έχουν τραβηχτεί/επεξεργαστεί από επαγγελματικά χέρια κι όχι από κάποιου τυχαίου, που νομίζει ότι επειδή διαθέτει iPhone διψήφιας σειράς, έχει γίνει ξαφνικά εργαζόμενος στο… Getty Images.

Συνεπώς, εν αρχή ην η… ανάλυση. Πάει αυτό, το εμπεδώσαμε! Από εκεί και πέρα, θα πρέπει να μπει η φαντασία. Δηλαδή, να σκεφτείς πώς θα καταφέρεις να ξεχωρίσεις από τους ανταγωνιστές σου. Ιδέες που να κάνουν τη διαφορά στο content.

Instagram και εστίαση

 

Βάλε κίνηση στο προφίλ σου

Ένα «ζωντανό» προφίλ έχει κερδίσει από τα… αποδυτήρια εκείνο που είναι ανενεργό ή δυσλειτουργικό. Πρέπει πάση θυσία να δείχνεις με κάθε τρόπο ότι είσαι έτοιμος να εξυπηρετήσεις τους πελάτες σου. Ότι είσαι εκεί. Ότι υπάρχεις.

Φέρε στο μυαλό σου το εξής παράδειγμα: Έναν άνθρωπο που είναι ράθυμος και μουρτζούφλης. Κι έναν άλλο που έχει ζωηράδα και θετική αύρα. Με ποιον θα έκανες παρέα; Οπότε κινήσου (και όχι κοιμήσου)!

Κάνε post μικρής διάρκειας. Βιντεάκια που προβάλλουν φαγητό, ποτό ή οτιδήποτε άλλο μέσα στο εστιατόριο, αρκεί να φανερώνει ζωτικότητα και ενέργεια. Α, επίσης ένα αυθεντικό χαμόγελο κάποιου υπαλλήλου ή πελάτη αν δεν έχει πρόβλημα δημοσιότητας.

Βάλε κίνηση, λοιπόν, αλλά και φαντασία. Την ξέρεις τη φράση «περνάμε καλά κι αυτό βγαίνει προς τα έξω;» Ε, γράψτο αυτό σε ένα χαρτί, κόλλησέ το σε σημείο που θα το βλέπεις συχνά και αποτύπωσέ το στο θυμικό σου!

 

Βρες τους σωστούς (τους) influencers

Προς Θεού, σε καμία περίπτωση δεν σε συμβουλεύουμε να απευθυνθείς σε άτομα κατωτάτου επιπέδου ηθικής, αισθητικής κ.λπ. Δεν είμαστε με το μότο «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα». Ακόμη κι αν τα μέσα είναι τα κοινωνικής δικτύωσης, εν προκειμένω.

Μην ξεχνάς ότι απευθύνεσαι σε πολλούς Millennials. Πιθανό ενδεχόμενο συνεργασίας με διάσημους διαδικτυακούς χρήστες, θα τονώσει την εικόνα σου στο Instagram. Αξίζει να ασχοληθείς.

Βέβαια, δεν αρκεί μόνο η καταφατική απάντηση ενός influencer για να έρθει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Χρειάζεται καθοδήγηση από κάποιον έμπειρο, προκειμένου να γίνει η ιδανική προώθηση. Σκέψου να «κλείσεις» έναν… συλλέκτη χιλιάδων likes και να τα κάνεις μαντάρα στα post. Κρίμα κι άδικο…

 

Instagram και εστίαση

Φτιάξε… ορεξάτα captions

Πολλά ρητά έχουμε χρησιμοποιήσει σε αυτό το άρθρο. Διάβασε ακόμα ένα για να καταλάβεις πού θέλουμε να καταλήξουμε. «Τρώγοντας ανοίγει η όρεξη». Και εξηγούμεθα.

Σε αυτήν την περίπτωση θέλουμε να παραφράσουμε τη σχετική φράση. Και να δώσουμε τη συγκεκριμένη ιδιότητα στα captions, τα οποία μας παρέχει το Instagram, χρησιμοποιώντας φυσικά και τα απαραίτητα hashtags.

Προσπάθησε δηλαδή να βρεις λεζάντες που να ανοίξουν την όρεξη στους followers σου. Ασυναίσθητα θα σε συνδυάσουν με το εστιατόριο που θα κορέσουν την πείνα τους! Ειδικά αν η επόμενη ματιά τους πέσει σε δημοσίευση με κάποιο λαχταριστό πιάτο.

Γι’ αυτό μια καλή ιδέα είναι να αναρτήσεις ένα λαχταριστό caption, όταν θα έχεις τσεκάρει πρώτα ότι τα… γειτονικά post περιλαμβάνουν φωτογραφίες που είχαν επιτυχία σε likes, σχόλια κ.λπ. Το μυαλουδάκι μας είναι μια αλυσίδα. Από τον έναν κρίκο πάει στον άλλον ενδόμυχα. Προσπάθησε να γίνεις ο τελευταίος κρίκος!

 

Μην ξεχνάς τα stories

Πολλοί είναι εκείνοι που αφιερώνουν μεγάλο μέρος του ελεύθερου χρόνου τους για να χαζέψουν stories. Αποφόρτιση; Περιέργεια; Όποια κι αν είναι η απάντηση, εσύ ξέρεις τι πρέπει να κάνεις.

Παρεμπιπτόντως, σε αυτήν την περίπτωση δεν χρειάζεται το αποτέλεσμα να είναι άρτιο, όπως στις φωτογραφίες που ανάρτησες για να μείνουν ισοβίως. Μην ξεχνάς ότι σε λίγες ώρες θα εξαφανιστεί η «ιστορία».

Προφανώς, όμως, ακόμα και στα stories χρειάζεται… μαεστρία. Να βάλεις φίλτρο, να αλλάξεις χρώματα, να το κάνεις πιο παιχνιδιάρικο, βρε αδερφέ.

Επίσης, μιας και μιλάμε για εστίαση, αυτή η σύντομη «ιστορία» καλό είναι να περιλαμβάνει κάτι γευστικό. Τι λέγαμε για τα captions; Ε, κάτι παρεμφερές.

 

Instagram και εστίαση

Instagram shop & ads

Και για τον επίλογο αφήσαμε το επιθετικό marketing. Δηλαδή τη ρύθμιση που σου δίνει την ευκαιρία να πουλάς απευθείας από το site σου. Διότι με τα social media γίνονται (σχεδόν) τα πάντα πλέον.

Το Instagram shop αφορά τις επιχειρήσεις που έχουν υπηρεσίες delivery, επομένως όπως έχουμε επισημάνει σε προηγούμενα άρθρα, σημαντικό είναι να γνωρίζεις σε ποιο αγοραστικό κοινό απευθύνεστε.

Για παράδειγμα, το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης «φιλοξενεί» χρήστες μικρότερης ηλικίας από το Facebook και μεγαλύτερης από το TikTok. Θα πρέπει δηλαδή να κινείσαι σε ασφαλή μονοπάτια, προκειμένου να μην προχωρήσεις σε κάποια περιττή κίνηση.

Ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση (και πάλι όμως με τη σωστή προεργασία) είναι η δημιουργία στοχευμένων πληρωμένων διαφημίσεων, πιο γνωστές ως Instagram ads. Άρα, βρες το κοινό που σου ταιριάζει, «τράβηξέ» το προς το μέρος σου και δράσε!

Δείτε τα πακέτα προώθησης που παρέχουμε ή συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα, προκειμένου να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας.

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

    Post by Manos

    Comments are closed.